maanantaina, tammikuuta 29, 2007

Luvatkaa mulle yks juttu?

Seuraavan kerran, kun mä sanon että menen askartelu- tai neuletarvikeostoksille jonnekin, ni huutakaa mulle kovaa, että ei mun oikeesti tartte mennä. Että jos ensin penkoisin kaikki jemmanikätkönikaappinilaatikkoni läpi, ja sitten vasta, jos en oikeesti löydä tarvitsemaani, niin sitten vois ehkä harkita.

Olen hukannut tänään useamman pahvilaatikon pois kaapeista ja vaatehuoneesta, ostin housuhengareita ja säilytyslaatikoita (näitä molempia tarvitaan vielä vähän lisää) ja muutamaan otteeseen järkyttynyt siitä, että jostain laatikosta putkahtelee aina lisää joko lankoja, kangasta tai askartelutarvikkeita. Apua.

Muutakin järkevää tosin ollaan saatu tänään aikaiseksi. Alakerran diskoinferno-vessassa on nyt lasihylly seinällä ja hyllyllä pinkki maljakko odottamassa seuraa, samoin hyvällä maulla kuvattu Axen tyttökalenteri killuu siellä myös :D Tuon sain K-Team -päiviltä viime marraskuussa ja siitä lähti yksinkertaisesti niin hulvaton läppä, että se oli kerrassaan pakko ripustaa seinälle.

Keittiöön saatiin vihdoinkin kankaiset kahviteema-taulut sekä erikoiskahvien tarvike- ja astiakaappi seinälle. Vaatehuoneesta katosi neljä isoa pahvilaatikkoa.

Kävin aikomukseni mukaisesti myös kummityttöä morjestamassa. Tyttö oli kasvanut ja oppinut ison kasan uusia sanoja, ja muitakin uusia taitoja oli kertynyt vallan. Myöskin himpun verran pirttihirmua tytöstä löytyy, sen verran tomerasti sieltä tuli komennusta hippa- ja piiloleikkiin.

Mielessä pyörii ensimmäinen Project Spectrum- työ. Sininen, valkoinen ja harmaa eivät ole mulle kaikkein helpoimpia värejä, mutta sitten muistin yhdet varsin puhuttelevat huivilangat. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, valkoinen ja harmaa :) Alan jo päästä jyvälle tästä ringin inspiroitumistarkoituksesta.