maanantaina, joulukuuta 11, 2006

Mulla hieman on maailman paras Salainen Neuleystävä!

... joka tosin ei enää olen ihan niin salainen :)

Aamusella postilaatikossa odotti Postin pakettikortti, ja töiden jälkeen kipitin sitten keskellä vaakasuoran vesisateen hakemaan tuota lootaa Postista. Lupaavan painavasta Postin laatikosta paljastuivat ihan ekana nämä:


Neljä pienempää pakettia. Hui ja jänskää. Pakettien avaaminen on ihan parhautta :) Ja varsinkin tällaisten pakettien:


(suokaa anteeksi puhkipalanut kuva, tuo pikkupokkarin salama ei ole mitenkään paras sisällä pimeässä otetuissa lähikuvissa ja noita järkkärin langattomia salamoita mä en osaa käyttää vielä)

Mutta siis: ensimmäisena avasin toiseksi pikkuisimman paketin, josta paljastui perheellinen sympaattisimpia puikkonalleja sekä äärimmäisen hieno lohikäärmekuvioinen säämiskä. Tuota en ainakaan raaski käyttää yhtään mihinkään :)

Seuraavasta paketista paljastui neljä ihanaa, punaista silmukkamerkkiä. Ja juuri kun viime viikolla pääsin kaipaamasta tällaisia! Ajoitus oli mainio :)

Kolmannesta paketista kuoriutui ristipistoja! Mahtavaa, aiheet ovat loistavia ja laskettaviksi töiksi tarpeeksi helppoja minulle.

Litteän paketin jätin viimeiseksi, ja kun lopuksi avasin sen, niin itku meinasi päästä. Kirja, jota olen joka ikisessä kirjakaupassa hipelöinyt ja selannut, mutten koskaan raaskinut ostaa - ja nyt se on mulla tässä, ihan ihkaomana! Mä en tiedä miten voisin kiittää, valinta oli aivan mahtava ja osui juuri kohdalleen!

Suurkiitokset sulle Nekkis, olet ollut mahtava SNY. Kaikki postittamasi paketit ovat olleet ihania, värit ja materiaalit juuri kohdallaan ja jokainen valinta ihan nappiin tehty. KIITOS. Kiitos. Mä olen ihan sanaton tästä kaikesta ihanuudesta :)