maanantaina, elokuuta 21, 2006

Postia!

Iih, mä olen ihan täpinöissäni! Postipoika toi aamulla iison ruskeaan paperiin käärityn paketin, jonka sisältä paljastui tällainen ihana, iso sininen nallekuvioinen laatikko.

Viime postauksessani mainitsinkin, että viimeksi saamassani sähköisessä postikortissa oli annettu ymmärtää, että jotain mukavaa voisi olla tulossa, ja tässähän se :)

Ja mitä oli laatikossa?

Laatikosta löytyi vyyhti aivan ihanaa, sileää pehmoista Grignascon Merinosilkiä (aivan mahtavaa violettia!), kaksi kerää mustaa Novitan Nallea, kaksi aivan ihanan tuoksuista hedelmäteepussukkaa, Addin 3mm bambuiset sukkapuikot (ihanat, mulla ei olekaan ollut ennen bambupuikkoja) sekä 2,5mm pitkä pyöröpuikko.

Mukana olleessa kortissa oli sievä runo:
"On ystävän seurassa hyvä olla kukkivalla nurmikolla. Aurinko niityn valaisee, kun ystävä vieressä hymyilee."

Aivan mahtava paketti! Olin aamulla ihan tippa linssissä kaikesta tästä ihanuudesta, KIITOS! Mieskin kehui laatikon sisältöä, ja se on paljon ;)

Mietin tuossa jo, että miksi nuo langat haluaisivat tulla, ja luulenpa, että Nalle päätyy palmikkokuvioisiksi ranteenlämmittimiksi ja tuon merinosilkin kanssa otan itselleni haasteen jonkinmoisen pitsihuivin muodossa. Pitää perehtyä enemmän näihin kuuluisiin huivimalleihin, jotka ilmeisesti jokaisen itseäänkunnoittavan neuleharrastajan kuuluu tehdä. Saapa nähdä mitä siitä tulee, olen neulonut pitsineuletta kerran elämässäni ja silloinkin se tuotos päätyi barbielle hameeksi. Toisaalta, olin tuolloin ikävuosiltani noin kymmenen paikkeilla, joten jos silloin olen saanut aikaiseksi pitsikuviota, niin on se kumma jos en siihen nyt kykene :) Kunnianhimolla ja päättäväisyydellä siitä selvitään, eikös? :)

2 Comments:

Anonymous Anonyymi said...

Oletpa saanut kivan paketin :)

10:02 ip.  
Anonymous Anonyymi said...

Hei! Lisääthän blogisi blogilistalle, niin päivitysten seuraaminen on helpompaa!

11:37 ap.  

Lähetä kommentti

<< Home